Tags

, , ,

Astăzi am primit o comandă importantă, dar și un obiect de colecție rar. Este vorba de albumul excepțional realizat de Kristina Haugland pentru muzeul Victoria&Albert, unde au fost expuse mai multe rochii aparținând lui Grace Kelly, și de fotografia vintage din „Călătorie suspectă”, sosită chiar astăzi, când se comemorează 70 de ani de la moartea actorului Conrad Veidt. Nu pot să spun decât faptul că mă bucur nespus de aceste surprize, care, oricât de costisitoare ar fi, își merită prețul, deoarece sunt piese de colecție autentice și foarte prețioase. Vă recomand albumul cu Grace, deoarece este o carte superbă, cu multe fotografii frumoase, atât alb-negru, cât și color. Când l-am văzut pentru prima oară, imediat ce l-am scos din cartoanele în care era bine fixat, am rămas realmente fascinată. Am o multitudine de albume de colecție cu diverși actori (printre cele memorabile numărându-se cele cu Vivien Leigh, Lana Turner și Marilyn Monroe), iar acesta de față, cu Grace Kelly, devenită prințesă de Monaco, este, fără îndoială, un album remarcabil, ce merită citit și admirat zi după zi…

Grace Kelly StyleConrad Veidt, Vivien Leigh, Dark Journey (1937)

