Tags

Deși nu e un moment tocmai potrivit, simt nevoia să menționez că una din revistele mele de colecție cu Conrad Veidt, ce a fost scanată și postată de mine pe acest site, a fost preluată de alte persoane. Greșeala a fost a mea – nu am fost suficient de inspirată la acea vreme, încât să îi pun un semn – watermark în engleză. Așa că această poză superbă a ajuns să fie transmisă de unii și de alții cu nesimțire, fără ca eu să fiu menționată. Din acest motiv, absolut toate obiectele de colecție deținute de mine sunt postate pe site-ul pe care l-am deschis pentru Conrad Veidt cu watermark. Nu m-aș fi supărat atât de tare dacă nu era vorba de o revistă-unicat din Belgia, pe care am primit-o cadou de la o prietenă foarte specială, și pe care mi-am dorit-o foarte mult. Revista face parte din campania publicitară a filmului Dark Journey, realizată de compania distribuitoare United Artists. Cu alte cuvinte, nimeni altcineva decât mine nu mai are această revistă.

Sper ca acest incident neplăcut să nu se repete. Între timp, am înlocuit vechea poza scanată cu una cu watermark. Și am sesizat persoana care a copiat-o să menționeze că eu sunt cea care o deține.

