După ce am postat vreo 25 poze pe contul meu de pe tumblr, am observat, cu părere de rău, că au apărut pe pagina principală, vizualizată de o planetă întreagă, doar 5-6 poze dintre cele pe care le încărcasem. Ceea ce înseamnă că serviciile tumblr sunt destul de limitate, din moment ce eu am posibilitatea de a încărca poze la nesfârșit, dar fără a fi vizualizate decât într-o mai mică măsură de ceilalți fani. Prin urmare, soluția va fi ca eu să șterg numeroasele poze pe care le-am postat deja și să le postez din nou, pe parcurs, una câte una, pentru a fi vizualizate de toată lumea. La urma urmelor, traficul de pe tumblr este infernal – milioane de oameni din întreaga lume accesează acest site, și din acest motiv nu toate postările dintr-o zi puse de fiecare persoană în parte pot fi vizualizate de pe pagina oficială, unde se pot scrie, de exemplu, comentarii.

Cu regret spun că am încercat de trei ori să încarc această poză superbă cu Vivien Leigh și Clark Gable, din filmul meu preferat, „Pe aripile vântului”. Speram să o vadă toată lumea, dar, fiind a 20-a poză încărcată de mine, deja a fost prea mult pentru tumblr, și nu a fost publicată decât pe pagina mea personală, și nu pe pagina principală. Așadar, o voi posta din nou în cursul zilei de mâine, sper cu mai mult succes.

Pentru fanii Conrad Veidt, am deschis un alt cont pe tumblr, www.conradveidt.tumblr.com. Și aici am postat o grămadă de poze superbe, care, însă, nu pot fi vizualizate în totalitate. Din acest motiv, va trebui să reiau procesul de postare peste câteva zile, pentru că vreau ca TOATĂ LUMEA să aibă acces la informațiile, imaginile și clipurile pe care le ofer prin acest serviciu online. Contul meu dedicat exclusiv lui Conrad pe tumblr este unul din primii pași pe care îi parcurg pentru un amplu și ambițios proiect pe care îl am cu actorul meu de suflet. Am de gând să creez pe 22 ianuarie 2011, cu ocazia zilei de naștere a actorului, un blog și un canal pe Youtube, dedicate exclusiv lui Connie.

Pentru cei interesați să mă contacteze pentru informații privitoare la Conrad Veidt, o pot face la adresa de email

conradveidtforever@yahoo.com.

Monique classique

